2012. június 16., szombat


Szép napot kívánok :)

Tegnap volt az unokaöcsém ballagása. A lelkem elballagott az általános iskolából, rettenetesen szalad az idő....
Persze én nem tudtam ott lenni, mert dolgoztam, már nem tudtam elcserélni. De nagyon sok képet készítettek.







Este fél 10-kor, mikor végeztem, azért csak buliztunk még éjfél után 1 óráig :)
És hát készítettem neki tortát is. A kívánság vanília krémmel töltött torta volt





Az egész tortát nem vontam be fondanttal, csak a tetejét. Az oldalát sima vajkrémmel készítettem.
És még adós vagyok a Mónika esküvőjére készített vanília krémes tortával :) Hozom...


Mamu







2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a torta! Hogy nincs fondant az oldalán, így élethűbbnek tűnnek a lapok.Jók a vidám ballagási képek is.

    VálaszTörlés
  2. Óh Marisz, hálás köszönet, Csak próbálkozom.... de nagyon jól esnek a soraid és inspriálnak...
    Egyébként az ötletet véletlenül találtam az utolsó órában Rozikánál http://rozikonyha.blogspot.hu/ :) köszönet neki érte, hiszen már duplán dicsérnek :) Köszönöm :)

    VálaszTörlés