2012. február 29., szerda


Jó reggelt :)

Hétfőn a Kis Tündérem betöltötte a 6. szülinapját :)
A kívánsága, hogy Ariel tortát készítsek neki az oviba. Meg is kaptam hozzá a fotót, hogy milyent szeretne :)

A piskóta a szokásos, de a krémen szerettem volna változtatni, gondolván, hogy ne csak mindig csoki ,- vanilia,- és dió krém legyen, hanem  készítek egy egyszerű karamell krémet. Ki is választottam egy receptet a netről, egyszerűnek tűnt mindent egybe össze kellet tenni aztán főzni és várni, hogy szép sűrű krém legyen. Hát ez nem jött össze :( Sehogy se akart olyan lenni, mint azt én gondoltam volna. Pár órát elszórakoztam vele, végül darált dióval sűrítettem és az egyik réteg ilyen lett. Egyébként teljesen olyan íze és állaga volt, mint a sűrített tejnek.Mondtam is a férjemnek, hogyha legközelebb fagyit készítek, majd a sűrített tejet nem veszem, hanem ezt elkészítem és tökéletes lesz, de tortakrémnek alkalmatlan.

Nos, hát akkor lássuk a végeredményt. Szerintem élőben jobb volt, mint most a fotón látszik. Hiába még fotózni azóta sem tanultam meg :)














Aztán szombaton lesz az otthoni buli... a lányom szülinapja... a kisebbik unokám Dóri névnapja és Réka szülinapja.... hát... így összevonva :) :)  Dórikám is különleges kívánsággal állt elő tortakérés terén.... :) :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése