2012. október 11., csütörtök


Szép jó reggelt :)

Rég nem írtam már, egy kicsit elhanyagoltam. Mostanában nagyon rendetlenkedik a gépem. Közben szolgáltatót is váltottunk, de nem igazán alakult jobban a helyzet. Lassú, állandóan lefagy stb. és megunom, inkább kikapcsolom....
Meghát most itthon vagyok a sarkammal(sarkantyú, sarokcsont kinövés). Injekciókúrán vagyok. Nem használt a vízalatti sugárkezelés, az infrakezelés és az izotópos röntgenbesugárzás sem, pedig ebben nagyon bíztam. Mindenki azt mondta ez a legjobb ettől elfog múlni a fájdalom, de nem. Így rászántam magam mégis az injekcióra. Sokat kell pihentetni, jegelni. Az első napokban rettenetesen fájt, nem bírtam lábra állni, mintha szétnyílt volna a sarkam teljes egészében. De utána enyhült és most elmondhatom így a 2. injekció után, hogy JOBB!!! tovább tudok állni, menni sőt! már reggelente is gyorsabban jutok ki a mosdóba :) Hétfőn kapom a 3.-t, remélem az már használni fog annyira, hogy legalább 2-3 évig olyan sokat nem kell szenvednem.
Ez a huzavona már több, mint egy éve tart. Ez miatt az utóbbi időben a sütések is elmaradtak, csak néha sütöttem egy-egy gyorsnak mondható sütit, hiszen nem tudtam sokáig állni. A főzésnél is többször le kell ülnöm. Szóval meglehetősen kínos, nem kívánom senkinek.

Annál is inkább iparkodnom kell, mert jönnek a szülinapok, névnapok otthon is és persze az oviba!, ami elmaradhatatlan :)
Említettem, hogy szolgáltatót váltottunk, nos van itt egy csatorna TLC . Csodás tortákat készítenek itt... ezen fel buzdúlva elhatároztam, hogy a lányomat a névnapjára meglepem egy Red Velvet tortával. Ez állítólag Amerikában nagyon nagy kedvenc. Hát, gondoltam meg lepem majd egy ilyennel. Tegnap próbasütést tartottam, hogy mégis mit szólnak hozzá. Persze csak úgy natúrban, tehát semmi extra forma vagy ilyesmi, csak úgy.
Hát így sikerült:

23-as tortaforma, Tejszínes mascarpone krémmel töltve és bevonva, dióval megszórva...




....és belülről 





Legnagyobb bánatomra a tészta nem lett egyformán vörös, ami a fotón is látszik. A külső része és az alja kezdett bebarnulni. Nem tudom mi lehet az oka... esetleg, ha valaki idetévedne véletlenül és tudná a válasz vagy a megoldást annak örülnék :)

Egyébként mindenkinek nagyon ízlett, mert tényleg nagyon jó. Kivéve Réka unokámat.. mikor meglátta belülről a színét, azonnal mondta, hogy nem kér. Amikor próbáltam rábeszélni és indokolni miért éppen ilyen színű, hát a bársony hallatára még inkább nem.
Hát így jártam én a Vörös Bársony tortámmal tegnap..... :)


Mamu



2 megjegyzés:

  1. Mutikám fincsi volt a torta. Pici Réka szerintem jól lakott a főmenuvel. Igazi barsonra gondolt a kis drága,"én nem kérek szőrös izét". puszi

    VálaszTörlés
  2. :):) Igen, hát neki majd a kedvencét csinálom :)

    VálaszTörlés