2012. október 23., kedd

Szép  napot kívánok :)

Az utóbbi napokban a szervezetem egy kicsit "fellázadt" minden ellen. Elsősorban az injekció miatt, mivel szteroidot tartalmaz (nem is kaptam meg a 3.-t), így egy kicsikét megzavarta szívem, aztán dupla adag gyógyszert kell szednem ... meg stb. Persze a kardiológiára 1 hónap múlva kaptam időpontot és ez volt a legrövidebb, volt ahová december 15.-re tudtak volna adni.  Nem semmi a magyar egészségügyi szolgáltatás... addig 50* elpakolhat az ember. Na mindegy, most már jól vagyok és elmondhatom, hogy használt az injekció. Reggelente még nehezen járódik be a lábam, de tudok menni! állni! nem fáj a sarkam :) Hál' Istennek, már rég éreztem a lábam, hogy rá tudok állni rendesen. Szóval most csupa jó dolgok értek engem, csak el ne kiabáljam!

Készítettem is egy pár sütit :)

Az unokaöcsém, Mikus szülinapjára egy kicsit "odaégett" hamburgert :) és az első festett tortám..




... a sógornőm, Brigitta névnapjára egy rózsaszirmost, amit igazi rózsasziromból készítettem a saját kertemből. És ráadásul még illatos is, ....





..és hát a drágáimnak, Dóri szülinapi tortája :)



... Réka névnapi tortája :)



... a lányom, Terike névnapi "virága", ami szintén igazi rózsaszirom, finom és illatos :)



... és persze Feri vejem szülinapját sem szabad torta nélkül hagyni :):)



... és aztán egy kis képviselőfánk :):) 




Hát ezzel el is kezdődtek nálunk a bulik, mert szeptembertől májusig minden hónapban van egy-kettő ünnepelni való nap, amikor is 20-22 családtag van jelen, ilyen jeles alkalmakkor :) :) :)


Mamu




2 megjegyzés:

  1. Terike! Kicsit sokára jutottam el hozzád, hogy megnézzem a szépségeidet!
    Hát te nagyon ügyes vagy ám a tortázásban is, tudod-e?
    Mindegyik tortád nagyon szép, de nekem talán a Bogyó és Babócás a kedvencem. Lófejnek neki se mernék fogni.
    Nincs Teréz az ismerőseink közt, így nem is köszöntöttünk senkit Teréz napon, de utólag azért sok boldog névnapot kívánok.
    Az egészségedet pedig őrizd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marisz!
      Nagyon köszönöm a dicséretet és a Névnapi köszöntést is.
      Marisz, gyere mikor jólesik és ráérsz én mindig szívesen "látlak".

      Törlés