2012. október 13., szombat



Szép őszi napot kívánok :)




Ilyen szép fotót látván, tegnap kedvem szottyant egy kis sütőtökre. Hát mit is csináljak.... volt itthon sütőtök, de persze jó formán ezt is csak én szeretem. Hát kitaláltam, hogy nemrég láttam  Mónikánál  egy "finomnak látszó" egyszerű kevert sütit. Gondoltam megcsinálom! és azért is esznek sütőtököt az én kis családom  :) 
Tényleg nagyon egyszerű és finom, mert mind elfogyott. Igaz még csak most fogják megtudni ebből a bejegyzésből, hogy mi van benne :) De ilyet az biztos, hogy máskor is készítek.
Mindenkinek ajánlom :)


Sütőtökös vaniliás, diós kevert süti:



Leszedtem a az erős paprika egy részét, ami már szép piros lett és ledaráltam, sóval olajjal eltettem, majd jó lesz az ételekhez. Mindannyian szeretjük az erőset. Ki többet, ki kevesebbet használ belőle, de az asztalról soha nem hiányozhat. Az idén igen érdekes paprikánk is lett. Eddig még nem láttam ilyet de finom frissen is és marha erős :):)




... és ledarálva




Persze fotózni még azóta sem tudok :):) 


Mamu





2 megjegyzés:

  1. Mamu! Jó ötlet volt ez a süt! Én is így szoktattam rá a családomat a sütőtök, sárgarépa,cékla fogyasztására, hogy belesütöttem süteménybe, és azt szeretik.
    Gondos háziasszony vagy te is, sok mindent elraksaz télre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Marisz :) kedves vagy.
      ...közel sem annyira mint szeretném :)

      Törlés