2011. december 23., péntek

Még egy napot kell aludni és itt van Karácsony :)

Nekem meg már ez a 10. napom, hogy munkával töltöm. Azt hittem sose jön el. Nagyon húzós volt, azt hiszem többet ilyen butaságot nem csinálok. Hulla fáradt vagyok. Most kezdem el a tortát készíteni. Végül is a BNW 6 coupe, ezüstmetál színben választottam. Remélem sikerül elkészíteni a lehető legszebben. Délután 3 órára megyek dolgozni, éjfélre haza is érek.... holnap délutánra kell.

Közben a munkahelyemen volt egy kis karácsonyi ünnepség, mindenki sütött valamit. Rengeteg süti volt, jót beszélgettünk, megismertük a csoporttársakat, mert elég ritkán találkozunk így együtt.
Én Medvehagymás pogácsát és Bodzasütit készítettem. A tavasszal elég sok medvehagymát sikerült gyűjtenünk a Bakonyba és még mindíg van a mélyhűtőbe, pedig elég sok mindenhez használom. Ugyan ez a bodzával.  Van pár üveg bodzaszörp, most a gyerekek pár hónapja ráuntak, és inkább már csak erre használom, hogy sütit készítek belőle.

Bodzássüti:

Medvehagymás pogácsa, igaz egy kicsit apróbbra is vághattam volna a hagymát, dehát így sikeredett :)



És az idén is megörvendeztett a virágaival ez a kedves növényem :) Hihetetlen sok virágot hozott az idén. Tavasztól őszig kinn van a kertben, nyaral és mikor behozom, mindíg hoz virágot. Most a kellemes időnek köszönhetően később hoztam be már október vége volt  és talán azért húzódott el a virágzása így karácsonyig.



Baba ügyben még nem tudok nyilatkozni, még vár a kis drága :)


Mamu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése