2011. december 10., szombat

Pár hete, hogy ünnepeltünk, a lányomnak a névnapja és a két Tündéremnek a szüli; illetve névnapjuk volt. Készítettem az oviba és otthoni bulira is tortát.

A piskóta a megszokott Kiskuktától van. A krémek csokis és vajkrémes.
Ez az oviba készült a kisebbiknek, mert gomba a jele :) 



Ez otthonra, némi változtatással


A nagyobbik Csipkerózsika tortát kért az oviba, hát így sikerült. Nem volt egyszerű megalkotni a baldahinos ágyat. A "tartóoszlopokat" szívószálból készítettem és úgy vontam be fondanttal. Nehezen maradt meg rajta, de reménykedem benne, hogy legközelebb már tapasztaltabb leszek és jobban fog sikerülni. Ezzel együttvéve a gyerekeknek tetszett és az a lényeg.




Ezt pedig otthonra készült, mint meglepetés neki :)
Ez is csoki és vanilia, de ennek a közepére tettem gesztenyekrémet. Éppúgy helyezkedett el, mint az igaziban a meglepetés.



Az írást még gyakorolnom kell :) :)
És a lányom kedvence az Oroszkérm torta....



Hát így haladok tortasütés terén. Most egy nagy kihívás előtt állok, mert beigértem egy BNW tortát az egyik rokonunknak karácsonyra. Nagy kihívás lesz!

Mamu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése